Perşembe, Haziran 05, 2008

yayıldım hayatın sathına *



harbiden yayıldım ha *
19 Haziran 'da , 30 senedir hayatın içinde bi fiill nefes alıyor olucam *
şimdilik devam ediyoruz bakalım *
ama blog gel gör ki;
bu yaşa kadar bana Kral Tv ' de bir Kutsi şarkısının altından akan mesajlar arasından mesaj yollayan olmadı *
her seferinde kıskanarak bakıyorum *
''Gülenay seni hala seviyorum; kaderimsin , delalımsın.... Malatya' lı Murat '' şeklinde akan sms ler !
öyle deme blog
bu çok hazin bişey !



yaz geldi ya *
plajlarda böyle tipler görmek istiyoruz *
erkekler plajda oturup kızları çekiştirir ya*
'baseni var , göğüsleri çok küçük 'filan gibi *
kendi göbeklerini görmeyip karşısında ki kadının 90 60 90 olmasını bekliyen bir erkek topluluğu ile yaşamaktayız !
artık kadınlar da oturup erkekleri eleştiriyor !
elbette eleştirmeliyiz ....
spora gidin kardeşim
lazer epilasyonla maymunluktan insanlığa geçin *
ne bilimm *
sarkan memelerinizi aldırın *
sonra plajda böyle koşun *
bak işte o zaman susarız !!!



turuncu sedefli oje *
evet evet yaz favorisi ! *