Salı, Temmuz 01, 2008

Koca bir pasta , Amy Winehouse ve kelimeler *



Ben seni kırmak için yaratılmadım.
Uzun zamandır seni planlıyorum haksızca ;
cezalandıracak kadar mı yabancı,tanınmaz ve suç yüklüydüm?!
Belki;seni çok yıprattığımın,yaşamaya yönelik trafik işaretlerinin ortasında yalnız bıraktığımın elbette farkına vardım,ama herşey mi benim aleyhte varoluşumla açıklanabilir?! Beni,başka sana olmak üzere kimliklere karşı saldırganlaştıran koşulları tek başıma ben mi oluşturdum?! Seni kaybettim. Bunu biliyorum. Seni kaybettiğimi sen çekip gitmeden önce de biliyordum.Ortadaydı. Bedel ve kefalet ortadaydı... Senin hakkında bir satır bile yazmamaya çalışmamın gerekçelerini hiç düşündün mü?! Sana ait olanları içten içe koruma uğraşı mıydı sanki bu : Kuşkusuz Hala da saygıyla ağlıyorum . Büyük bir tesadüfe yenildim, büyük bir eksen kaymasıyla , sihirbazın şapkasında sıkışıp kalan tavşan gibi ...
Küçük İskender- Karanlıkta herkes biraz zencidir