Salı, Eylül 16, 2008

fiber optik kablo gibisin *



çauvv blög
ben sahibin blögır vintagebiscuit !
adını blög koydum ki İsveç blöğu filan sansınlar diye seni !
kıyağımı unutma !!
gelelim bana ;
hastalanır gibi olup kenarından yırttım yine *
değişik ilaçlar içtim ve sabaha karşı yayınlanan tüm filmlere sempati ile yaklaştım !
''yanımda olsa kesin bana makarna yapardı ''diye düşündüm iki saniye sonra yine kumaşa gömdüm kafayı !
ve;
nadasa biraktığım saçlarımı taradım ,
shake control yaptım ,
Fuat ve Özkan'ı niye hala karıştırıyorum diye kızdım kendime!
nasibim olsun bir yudum şarap
sun da içeyimm yariin elinden' diye gelişen nadide parçanın sözleri kafamla onaylamak isterdim ama ı ıhh !
ben bizzat Halim'in elinden içtim şarabı
Halim ya bizim Halimm !
ağlamak istiyorum


sakin sakin kitap okurken,facia bir şarkı duyuyorum !



2 kız bıraraya gelince , laf dönüp doşarır saçlara gelir.
3 kız bir araya gelince ,ilk yarım saatte saç konusuna dalınmış olur.
4 ve üzeri kadın toplanmalarında saç konusu uzun süre mekanı terk etmez !
bu muhabbete ;
nostaljik Neşe'nin kepek sorunu ,
kuaförlerin, Kerastase ürünlerini burun deliklerimize kadar sokma çabaları
ve Mehmet Günsür'ün hedandşoldırs sayesinde sağa sola savurduğu küt saçları
dahildir !!!
en uzun saç muhabbeti için kronometre tutcam bi dahaküüü sefere !

Husky Rescue
sizleri, sakin anlarımda dinlemek hoşuma gidiyor !
Finlandiya'nın bakir müzik diyarından,ortamı yarıp çıktığın için başka bir sempati belliyorum belki sizlere karşı !
henüz duygularım belli değil size karşı !!
belli olunca yazarım buraya *
şimdi izin verin de Summertime Cowboy klibinizi izliyim !!!


Berlin Berlin Berlin
güzel şehir !
Berlin'den gelen mailler ve komentler için ayrıca telekkürler !!!
ayrıca; school of art Türk öğrencilerine extra/dan selamlar ve sevgiler !
bu kitap, ordan hatıra efenimmm ...

'' zaten uzunszun,topuklu giyme '' sitemlerine karşı !!!
zincirbozan shoezzz
hatta ve hatta kaçak katlara bile sıcak bakıyorum !
aha bunun gibi mesela !