Pazartesi, Mart 30, 2009

aşka kürek gerek anlasana*



-Saykodelik seçim ortamını geride bıraktık allahın izniyle.Seçimle alakalı en sevindiğim nokta 'kapak olsun' manasında ki şu durumdur.Her ilde bu durum yaşansa diye rüyalar gördüm gece ama uyanında tüm ülke haritasını yine sarı gördüm.bu kabus bitmez vatan bölünmez.
-
-Nike milli takım reklamı kabusundan ben de bahsetmezsem hakdadanak giderim sevgili okur.Yırtıcı olmaya,akrep gibi sokmaya falan gerek yok lakin oyunu topla oynıycaksınız.Saldırın,yırtın,parçalayın, Dandanakan azmiyle kopartın namelerine ne gerek var.Sanki Osmanlı savaşa gidiyor da mehter marşı çalıyormuş gibi.Sakin olun kardeşim ,sakin!
-
-Trendler kitabı sergisini göreniniz var mı?Sergide bayıldığım kareler oldu.Ama en çok Oray Eğin'in pozuna bayıldım .Saçlarını hep böyle kullanmalı.kesinlikle.
-
-Şu mavi pompalı sular var ya eve aldığımız.ha işte onlarla birlikte bi takım yan sektörlerde gelişti.Suyun altına tekerlekli altlık ve damacananın üstüne kıyafetler .evet evet ya hasır bir seper ya da bildiğin dantel damacana kıyafeti.nalakaaa!
-
-'Laf ebeleri' oyuncularından Emre Özcan bir yetenek patlaması.
Sisteme en muhalif ve korkusuz olanlar hiç şüphesiz onlardı.
ve üç dört tane daha karikatur dergisini de unutmamak lazım.
En baba köşeyazarları bile kalem oynatma konusunda tırsım tırsım tırsarken bu dergiler herşeyi ele aldı.
En sağlam kapakları yaptılar.
Dumdum bile okuyor!!!

Gran Pavesi
tüm ruhdaşlarıma ve midedaşlarıma önerilir.
Bağa gel TIKlara gel yar yar yar yandım
diyor Melih Ünen.Hiç susmasın istiyorsun 'Kifayetsizdik' son ses çalarken.


beyyy,ne diyo bu gençler?