Salı, Mayıs 19, 2009

hala çok güzelsin II !



Uzaklara bakıyorsun
bizlerin de şimdi yaptığı gibi!
Şimdi gittin ya sen ,
Sana veda yazısı yazamadım.
Sana veda yazısı yazmak istemiyorum çünkü bizler şu dakikadan sonra sonra sel olup akıcaz.
Sana veda yazısı yazmak istemiyorum çünkü bugün gidişini gözyaşları içinde izledik!
Sana veda yazısı yazmak istemiyorum çünkü aydınlıktan korkan karanlık kafalar bunu bile sevinç malzemesi yapmasın diye.
Sana veda yazısı yazmak istemiyorum çünkü yıllar sonra bile bu ışığın kimilerini aydınlatırken kimilerini kör edicek!
Sana veda yazısı yazmak istemiyorum çünkü çoğu insan seni yeni tanıdı ve veda için doğru zaman değil!
Sana veda yazısı yazmak istemiyorum çünkü evinin camından yaptığın mola işaretin aklımdan gitmiyor!
Sana veda yazısı yazmak istemiyorum çünkü hala çok güzelsin!