Çarşamba, Mayıs 13, 2009

hasretinden prangalar eskittim be Vintagebiscuit!



Blog yazma konusunda kafa yeme alameti olarak gördüğüm ve bence blog yazma nirvanası bir durum var
ki ben de bolca bu akımının anaforlarından yararlanırım!
O da bir süre blogdan uzaklaşmak ve tatile çıkma durumunda bunu tanımadığın sevgili okurlara şu dizelerle beyan etmektir:
''Arkadaşlar bir süre buralarda olamıycam,beni merak etmeyin''!
Ulan tanımadığın elin okuru seni niye merak etsin ?
Ve ya siz okuduğunuz blogun yazarını niye özliyceksiniz?
yoksa arkandan ;
''nerde kaldın gadalım,meraklara kodun beni mi ?''diycek!
Herneyse
ben yine geleneğinine tutkuyla bağlı/Türk blog,örf ve ananesine sahip çıkarak ,,
sorumlu bir blog sahibesi ve şirinlik partikülü,arkadaş canlısı görüntüsü de vermesi açısından sizlere açıklama yapma konusunu boynumun borcu biliring!
Ben gidiyorum
Ne haliniz varsa görün
Artık hasretimden arşive mi dalarsınız
yoksa ağıtlar mı yakarsınız bilmem.
Ben orda kıçımı devirmiş, zevkten geviş getirirken
sizi metropolün şehvetli kollarında bırakıyorum!