Pazar, Mayıs 24, 2009

tıpkı bir maymun gibidir vol.II



Yemin ediyorum kendim ikizler burcu olduğum için bu burcu kayırmıyorum !
Eğer ikizler burcu olmasaydım;etrafımda ki ikizler burcu kadını ve erkeği arkadaşlarımdan dolayı da bu burcu çok sever ve keyifle kayırırdım!
Ama gelin görün ki ,hem burç hem yükselen olarak bir İkizler gacısıyım!
Seviyorum da bu durumu.
''aaa ikizler burcu ikiyüzlü'' diyenlere;'' yok lan ne iki yüzü,bin beş tane yüzüm var'' diyorum.
'İki yüzlü demek' bu nadice burç oluşumuna hakaret olur!!!
Ayrıca
bendeniz ikizler burcu kadınlarını çok severim.hemen kanım kaynar hemşeri çıkmışız gibi sineme basasım gelir. O bazen domuz kesilen suratım gider ve birden yanaklarıma kan gelir.
-
-
Tüm ikizler burcu arkadaşlarım ve okurlarım:
Biz olmasak bu galaksi çok monoton olurdu ,
Bu yıldız haritalarından da bi cacık çıkmazdı.
Hem;
Rezzan Kiraz bize ha böyle beyanatlarla/astral anlamda torpiller geçtikce ve arkamızda oldukça birim sırtımız yere gelmez!