Pazartesi, Ağustos 03, 2009

sarı çizgiyi geçmemek.de faide var !

Yeni bir hafta
uhhhh o ilk hafta nasıl geçti inanın ben bile bilmiyorum*
Ne yaptığımı da bilmiyorum ya ondan heralde *
Sanırım bu hafta herşey oturmuş olur *
Bu heyecanlı ve süprizlerle dolu günlerimde yanımda olan çok az sayıda ki dostuma teşekkür ederim .
Başkalarının mutluluğundan mutluluk yaratmak,mutsuzluğundan mutluluk yaratmakdan daha zor diye düşünüyorum .
hatta bu bir iletişim sanatı !
-
sabah sabah dost dost diye nicesine sarıldım geyiğini bırakıyım da
geliyim şu bjk yi nasıl yendik olayına.
aslında Olimpiyat stadında ki hiç bir maça konsantre olamadığım gibi buna da olamadım.
Takım olarak da kupatör bir takım da değiliz ya onun da etkisi var !
Ama olsun 2 ,2'dir.
Şimdi mor menekşeleri bekliyoruz!
pardon menevşe!!!