Cuma, Mart 26, 2010

bu ne yaman çelişki aneyyy*






çok çalışınca oflayıpp puffluyorum
evde oturunca offflayıp poffluyorummm
çok çalışırken >>akşam eve yorgun dönerken, yanımda jeepli,röfleli kadınlara bakınca ''ulan hayat size güzel lan'' diyorum ''çalışmadan aksın paralarrr''
ama çalışmazken evde yatıp sonra dışarı çıkıp zıpzıp gezince de o kadınlara üzülüyorum ve bu tempodan sıkılıyorum .
bunun ikisinin ortası ne bilmiyorum*
dönüp doşalıp Ahmet Kaya/nın ''bu yaman çelişki''sine geliyorum
Şimdi beni ;
yeni bir ülke ve yeni bir şehir bekliyor*
hatta en beteri yeni bir dil bekliyor*
uzun bi süre mal gibi bakınıcam *
iş mevzusu nasıl olabiler bilmiyiremmmmm gardaşşşş!
iş olarak ;
şimdilik en zevk aldığım şey klip
sırada Mansur'un klibi var gitmeden mutlaka gerçekleştirmem gereken !
foto aynı keyfi vermiyor artık !!!