Cumartesi, Kasım 06, 2010

6 ay *



6 ay
6 ay 66 sene gibi;
tank çaprmış,kamyon çarpmış,zeplin çarpmış,katamaran çarpmış
yooo yoooo
saatte 78495859 bin hızla yaklaşan bir ufo çarpmış gibi.
Uzun namlulu kalbim ve bedenim bile bu hıza karşı beyaz bayrak sallamış;
teslim teslim teslim!
-
6 ay
6 ay 666 sene gibi;
Gregor Samsa gibi tavana tırmanıp, aşağıya attım kendimi.
sonra karyolanın altına saklandım ,
sırtüstü düşüp havada ayaklarımı izledim.
Bazen dışarıdan gelen insan seslerini dinledim.
Üç kulvalla bir elham oku,olmadı Karlofça antlaşmasını imzala bişeyciğin kalmaz
dediler.Ne okudum ne imzaladım!
-
6ay
6666sene gibi;
Bilim kurgu filmleri bile daha inandırıcı geliyor artık, istek kipli romantik
cümlelerden.
-
6 ay
66666 sene gibi;
şimdi yeni bir 'dönem ödevi' verecek hayat bana.
Yeni bir dönem ödevi kapağı .
Adımı ilk defa öğreniyormuş gibi yazacağım o kapağa.