Çarşamba, Ocak 26, 2011

hislerimi kusuyorum*


Güzel dans edemiyorum, küçükken bile ritm duyularım sıfırın altında
seyrederdi.Bu yüzden en basit halkoyunları elemelerinde bile en önce ben elenirdim.
Dans edemiyorum evet ama içimde dans eden bi kadın var .
Zeynep Tanbay,
Zeynep bazen, benim dans dilim oluyor; heyecanımı, haykırışlarımı,
elimi kolumu,aşkımı,hislerimle taşak geçilmeleri,ruhuma kurduğum karnavalları,dibe vuruşlarımı,hiddetimi ve yandan gülümsemelerimi anlatıyor.
Taaa uzaktan dans ederken, benim için taburede oturuyor ve kalkıyor.Elimden tutup beni sahneye çekiştiriyor.'' Hayır ben dans edemem, beceremem'' dememe aldırmadan atıyor sahnenin ortasına. İçimde ki kadınla dans ettiriyor beni, tüm hislerimi kusuyorum dans ederken ve beden dilimi sevmeyi tekrar tekrar seviyorum .
Onu izlerken, içimde yaşayan canlılarla yüzleşiyorum .
İçimde ki kadınlardan biri o;