Cumartesi, Nisan 14, 2012

ben olsam vize vermezdim ama iyi kızdır*

Şu yeni çipli mipli pasaportumun benim için ayırdığı kalbinden temiz sayfasını süsleyen kaf biyometrik kah panaromik fotomu göresiniz beni şu an itibariyle unfollow eder ve bu bloğu elelebet mouseu vurdurmak hamlesiyle ziyaret etmezsiniz.''Hay amk, yıllardır bu karıyı mı okudum lan'' diye bi de söylenirsiniz.Peki ya tipsizlikten bi ülkeden sınır dışı edilirsem bunun sorumlusu kim olacak?Bu vesikalığı her gördüğümde;'' hasss göz altlarına bak, hasss sivilceye bak, hasss dünyanın parasını domalıp şu kaz ayağı kremlerini mi alsam'' deyu deyu ruh sağlığım bozulursa sorumlusu kim olacak?Manitam pasaportumu kurcalamak isterse gerçekleştireceğim saçma cilvelerle elinden alma girişimlerimin ve döktüğüm stress soğuk etrinin sorumlusu kim olacak?