Cumartesi, Ocak 19, 2013

hayat kime bando mızıka?*



Alıp veriyor alıp veriyor..Yorulmuyor ama kendi kendininin yaralarına pamukla tendürdiyot basmayı da unutmuyor;
Bazen>şehir efsanesi olan kulak kemiren gelincik, bazen ise tüm kırıklara deva en kral japon yapıştıcısı.
Bazen> glutenli ama bazen glutensiz .
Bazen >seçenek bile sunmaya tenezzül etmiyor ama bazen de çoktan seçmeli bereketini esirgemiyor.
Bazen>yerçekimine karşı koyup ayaklarımızı yerden keserken beş dakika sonra yere çalıp göt havada bırakabiliyor.

Olcak anam olacak,hepsi olacak.Hayat bu, my dear lö okur.İç açıları dış açılarını düdükleyip sonra boynunu öperek gönlünü alacak.'Herşey insanlar için' lafına geldik mi yine.uheuhehue.Yine dönüp dolaşıp anne laflarına tosluyoruz amk.Bu mudur milenyumyus?

Felsefik güdümlü sadede gelirsek:Amaç bu ayakların zeminden kesildiği an ile kafa üstü çakılmak arasında ki süreci beslenip ve aldıklarımızı zevkine vara vara geviş getirerek geçirmek.Düşündüm taşındım bu karara vardım.'Geviş getirmek' kilit nokta.Sağlam bir gevişçi olursak erken göçmek ve geç göçmek anlamını yitiriyor.Hakkını verecez başka yolu yok.'Öyle dolu dolu geviş getirdi ki,midesinin akıyla gitti''desin arkamızdan tüm memeliler.Bu illa çok aktif olmak anlamında değil.Çok kral bi yan gelip yatıcı.da olabiliriz.Onun bile hakkını vermek lazım,kanepede yanlama husunda  başarısız olan insanla işim olmaz zaten.

Nasıl ama Dalai Lama havası estirebildim mi?Yok beaaa,'aydınlanmak ve farkındalık' laflarını kullanmadım halen,sizlerin saflarındayım koçlar.heuheue.

Yemedim içmedim neden filozofa bağladım ben bugün.Hayat ve ölüm muhabbeti oldukça harlandı bu sıra.Herkes sevdiklerini birer birer kaybediyor.Bu gerçekle yaşamak zor ama hayat onun bile 'en doğal'süreç olduğunu uygun bir dille anlatıyor bize.Gerçi SS anlatıyor ama olsun öğretiyor ya.Koca Pargalı bile öldü,sana bana kalmayacak.Allahım son viraja girince illa içine edecem yazının ya.Bi adam gibi biterebilsem ya yaaa!Bi böyle kompozisyon sınavlarında olduğu  gibi mükellef bi girişden sonra, gelişmede dilli milli filozoflara taş çıkarsam, akabinde sonuç bölümünde en kral sözle postuma son versem .Yok abi.2005 yılından bu yana muhaffak olamadım böyle postlara.O Pargalı'yı oraya sokmayacaktım ama gündeme yenik düştüm.Gerçi gündem değişti ama olsun.

Madem post raydan çıktı ve pusula şaşı beş oldu o zaman 'saçmalamak hakkımız söke söke alırız' derin sularında kulaçlamak free.
Sonra ne mi oldu?

Bu fotolara bakıp gülümsedim. 
'Keşke denk gelebilseydim ve şuna gidebilseydim' dedim.
'Tüm gün bu harika şarkıyı dinlesem yeridir' dedim:
Taj Mahal - Squat That Rabbit