Salı, Mayıs 07, 2013

saadeti depolama karması*


En sevdiğim kahvelerden biri.Belki ilk sırada.Tam emin değilim ama birinciliğe oynayan iki kahvemden biri.Bunu bazen bizim Türk kahvelerinden favroim olan biri ile,bazen de yine böyle pek tanınmamış başka bir Yunan kahvesi ile karıştırarak harika bir sonuç elde ediyorum.Sanırım şu yeryüzünde gerçekleştirmiş olduğum en büyük keşif.uheuhue.Bilim adamı gibi çalıştım yemin ederim.Mutfak deneyleri sonucu telef olan kahvelerin telvesi yerde kalmadı.uhee.

Herneyse kahvelerimi çantama usulca yerleştirdim.Malum annemin muhtemelen diğer bayramdan kalma buzdolabında duran Türk kahvesiyle burun buruna gelmek istemiyorum.
Çok uzunca bi aradan sonra memleket havası solumayı hakettim galiba.Yaptığım şeyleri ,dergileri yerleştirdim kutuya,annem görsün gurur duysun diye benimle.Asla belli etmez ya o ayrı.

Minik bi süre olması şimdi koymuyor ama Dumdum'a dokununca koyacak galiba.Dünyanın bi ucuna ışınlanmadan önce biraz saadet depolaması.

Ay ben geç kalıyorum.
Ronny Jordan - No Pay No Play