Çarşamba, Ağustos 21, 2013

çok manyak bi parça*


Burda bisikleti olmayanı dövüyorlar.Eeeee tabii doğal olarak bisiklet piyasası da buna bağlı olarak çok gelişmiş.Böyle ağzımın suyunun aktığı (-ki anlamam) modeller var,kocaman kocaman bisiklet dükkanları.Oldukça yüksek bi kesim takıntılı,durmadan bisikletten konuşmak ve durmadan yeniledikleri parçalardan konuşmak istiyorlar.Bisiklete sepet taktırmak onlar için 4 günlük konuşma malzemesi mesela.Tüm bu gereksiz detayın yanında bisiklete çok saygılı olduklarını belirtmek isterim.Bisiklet yolları ve her yerde iphone app ile edinebileceğin bisiklet noktaları var.Telefona bi tık hop her yerde ki bisiklert noktasından kap bisikleti git.Hepsi turuncu ve her yerde noktası var.Böyle bi bisiklet ruhu var şehirde.Ayrıca bisikletliler ailece bisiklete doysun diye haftasonu tüm plaj yolları trafiğe kapatılıyor.Tam bir curcuna,çoluk çombalak.Tüm sülale bi şeyleri tepesinde vızvızzzzzzz.O kadar insan birbirine çarpmadan bunu nasıl başarabiliyor anlamış değilim.Oturup izliyorum yine anlamıyorum,o kadar kalabalık içinde hepsi akrobat gibi.Henüz Copacabana haftasonu vızvızzzzz curcunasına kendimi hazır hissetmiyorum,sanırım uzun bi süreyi devirmek lazım.

Sadece bisiklet değil kaykay ve paten yapmayanı da dövüyorlar .Koca koca adamlar kadınlar vızvızzzzzzzzzzz yanınızdan geçiyor ve ben o sırada annemi rollerlarla düşlüyorum(kesin onların tepesindeyken bile bana laf yetiştirirdi).

Tamam bisiklet kültürünün gelişmesi güzel,yolların saygısı maygısı 10 numara da bi de işin diğer kısmı var ki ;
1)sen yayaysan çantanı bisiklet yoluna doğru takmayacan (ki her Rio'lu fani bunu tadacaktır).Bunu ayarlama konusunda ben iyi değilim,her seferinde unutuyor ve arkadaşlarımdan uyarı alıyorum.
2)Çok ciks bisikletin veya elektrikli bisikletin varsa %80 indiregandi ihtimaline açık olacan.
Şakası yok,arkadaşımın annesini seyir halindeyken arkasından itip kadını yere düşürüp bisikleti çalıp gitmişler.Bu hikayeyi duyduktan sonra uzun yola gidemiyorum,hep böyle civar ve kıyın kıyın.
Bakın böyle anlatıyorum bunlar dünya kupasına gelecek Türklerin kulağına küpe olsun,Avanak avanak dolanıp ilk günden çantayı kaptırmayın diğer %70 turistler gibi.uheuhuehe.Tamam tamam korkutmıcam .

Niye musiki paylaşımına ara verdim ben?Niye söylemiyosunuz yoldaşlar?
Çok manyak bi parça,oooo denzing.Korkma geçti bisikletten itme hikayesi
ooooo manyak denzing
listen

Skyy - Here's To You