Pazar, Şubat 19, 2006

beyoğlu'nda gezersin,gözlerini süzersin

ayyy ayyy 2 gündür;İstiklal,cihangir ve galata üçgeninde debelenip duruyorum.Aslında özlemişim.Hava muhalefeti yüzünden evden çıkmak mümkün değildi.Kazılmış,çamur dolu yollarıda düşününce gitmek içimden gelmiyordu.Cuma -Cumartesi bol bol hasret giderdim......Mahşeri kalabalıkta yürümek her ne kadar kabus tadında olsada,sende kalabalığın bi parçası olarak yapman gerekeni yapıyorsun...''beni kimse durduramaz bu kalabalığın arasından tünele ulaşıcam''iman gücüyle tabana kuvvet.
bu arada çok güzel dükkanlarda keşfettim.dururmuyum ben.çok ara sokaklarda....
anlatıcam sizede.Köstepek kızzzz seni seni....
''Elifff gel şurayada bakalımmmmmm''
''Yürü Çağdaş yaaaaaa Cihangir'e gidelimmmmmm''
''Elif tikky lere baksana kızımmmm,öğkkkk,timberland botlarınızda yakıyor.sizi Etiler'e alalım kızlar''
''oha abi adam kaşlarını almış..Elif çaktırmadan bak''
''Atlas pasajında fiyatlar uçmuş....yahuuu rahat bırakın bizi ya''
''white chocolate mocca.................dedikodu zamanı''
''kırmızı ojesiz çıkmam''
''Çağ Çağ bey çok entelsiniz.film festivaline gittin diye hava atma''
''Ada'ya gidip,çay içip dönsemiydik''
''Galata 'da tezgahlardan eski fotoğraflara bakmak lazım..Çağdaş baksanaaaa''
''Ben böyle eski evde yaşamak istiyorummmmmmm....cevap: ya Değer yürü gel yaaaa''
''pamuk helva alalım Elifcan.....baksana pembe pembe...Çocukken Çanakkale'de kordonda gezerken ağlardım annemde alırdı ''
''Elif ,Neviza'de ye..........''
''çok yürüdük donut ları yakmışızdır dimi''
''yoruldummmmmm,vapura binelim''
''sevgilimi özledimmmm ,eve gidelimmmmm''
ama ben yinede Assos'da denizden çıkıp,gözleme ve buz gibi ayran içmeyi tercih ederim...........................