Cumartesi, Şubat 25, 2006

senede bir gün

                                       


ay ayyy nerden aklıma geldi bu ya.son 1 haftadır çok uzun zamandan sonra aklıma geldi.çünkü benim için çok önemliydi .yıllar önce eve ilk defa video alınmıştı.çok modaydı ya bi ara.kasetçiler vardı gidip alıyoduk:).beta'ydı hatta:))beta mı vhs mi diye sorarlardı:).herneyse eve ilk video alındığında.''senede bir gün''filminide yanında vermişlerdi.sadece bu film vardı evde...ben bayılırdım ve kavuşamayan bu iki sevgiliye her seferinde zırlardırdım.....hatta arkadaşlarımıda eve çağarıp ''anneeee filmii koy ''derdim.kızlarıda ağlatırdım.çok ufaktım ,yaşı tam hatırlamıyorum.ve inanın kaç kere izlediğimide hatırlamıyorum:)tam hülya koçyiğit'i başka biriyle evlendirmek zorunda bırakmıştı ailesi...düğün olucak...metin serezli ile evlendiriyolar(metin serezli'ninde kaderi nedir ya,her türk filminde istenmeyen erkektir)....eski sevgilisi Kartal Tibet öldü sanır...ama ama ama oda neeee....tam imzayı atıcakken DI DI DINNNNN Kartal'ım Tibet'im gelir....Nayırrrr Nayırrrr....ve kavuşurlar......ve müzik girer:''yeter ki gel banaaaaaaaaaaa senede bir günnnnnn''