Cumartesi, Şubat 11, 2006

olympic winter games.TORINO 2006






e.sport'dan canlı yayın.bizdede trt'de gösteriliyor.açılış töreni çok güzel oldu.buz pateni gösterileri mükemmeldi.favorim tabii ki Evgeni Plushenko.sadece onu izlemek için bayyaaa bi bekledim ama değdi.tv de salak saçma şeyler izleniceğine bence bi bakmanızı tavsiye ederim.Alpine skiing,biathlon(birinciyi şimdiden merak ediyorum erkeklerde),bobsleigh,cross country,curling,figure skating,freestyle(izlenmesi en zevkli olan),ice hockey,luge nordic combined,short track,skeleton,ski jumping(dünyanın en iyileri),snowboard,speed skating..........
insan izlerken bir yandanda şunu düşünmeden edemiyor.Türkiye nerde?acaba olsak bundada mı doping madalyası alırdık?elimizden geleni yaptık mı derdik?yoksa sadece galeria 'da buz pateni yapabilen miniklerimi hatırlardık?kayağı sadece uludağ'da hava atmak için yapan insanlarımı düşünmeye dalardık?bütün ülkeler hemen hemen katılırken,ülkemizin adını görememektenmi sızlanırdık?her sokakta olan kahvehaneler'deki gençlerimizi spora nasıl yönlendirebiliriz mi düşünmeliyiz?başarılı olan sporcularımızın ekonomik kaygılardan sporu bırakmalarınımı yoksa?gazetelerdeki 3 sayfa futbol haberleriyle,sünyada sadece futbol varsana zihniyetlerimi eleştirmeliyiz?ne düşünüp ne düşünceğimizi bilmiyorum ama sadece izlerleren bazı şeylerde ne kadar geri kaldığımızı görerek üzülerek izliyorum.evet kıskanıyorum!!!!!!