Salı, Mayıs 30, 2006

yapıştırrrrrrrrrr*

hoooppp
gümmmmm
yallahhhhhhhhhhhhh ! ! !
olur böyle vakalar türk polisi yakalar . . . gönül isterdi buraya iyi örnek kareleri koyıyım . kendimi yaktım , illa sizi de yakıcam : ) . kepek ekmekli , salatalı bişey koymayı bende can - ııııııı gönülden isterdim inannın samimiyetime !
l.c : buyrun Kızıltoprak little ceasars
büsküvüttt : eee şey ben pizza istiyorum (çok ilginç )
l.c : evet buyrun alıyım hemen tercihinizi
büsküvütt : bi tane çiftlik çiftlik
l.c : bi alana ikincisi yarı fiyatına kampanyamız var hanfendü
büsküvüttt : (şeytan girmiş ruha çıkcağı yok - battı balık yan gider )
ver anasını sattttttimmm bide ceasars ceasars ver
l.c : başka bi isteğiniz ?
büsküvütt : (oha obezmiyiz ) . . . yok sağol . şey ama ben kenarları extra kaşarlı istiyorum .
l. c : iyi akşamlar büsküüvütt hanım . siparişiniz 20 dakikada evinizde


bu pizza yı yedikten sonra başka bi pizza yiyemez oldum . neden diye sorun bakıyım ? he güzel soru ! . bunun kenarları kaşarlıı ve susamlı . pizza yı ısırınca , hamurun arasından kaşar çıkıyooor . dikkatinizden kaçmasın ,hamurun arasından . öyleeee bi durumu var bu little cesars beyin . bu kadar reklam yaptım ya , benim 1 senelik pizza ihtiyacımı karşılamaları lazım . bu kadar özendirdim milleti . valla ben yiyip yiyip , şu almayan tiplerdenim . ( mathy , operasyonun birinci ayağı tamam:)))

bide hakkını yemeden , benim bi İtalyan arkadaşım var , ismi ; Tilde ! . dünyanın en zevkli kadınlarından biridir ve en yakın arkadaşlarımdan biridir . Tilde , 5 dakikada bi pizzalar yapar . süper ! ben taksimden , cihangir ' e gidene kadar ; minik minik çeşitli pizzalar yapar , beyaz şarabıda koyar . bak konuştukça yine canım istiyorrr . töbe töbe : )

siz ben ne yazıyosam tersini yapın :) . ben mayıs ayı itibariyle sağlam babuç değilim : ) mesela karpuz yiyin , spor yapın , mate çayı için ! ulan salla bi kere geliyom bu dünyaya yemeyip ne yapcammm , diyenler ; little ceasars ı arasın .