Pazartesi, Mayıs 29, 2006

heyoooo*

VINTAGE , SAATLER GECE YARISINI VURMADAN
DÖNMÜŞ OLMAN LAZIM !



Siyah ojelerimi çıkarıyım artık di mi ama yaz geldi . bohem bi hava yaratmanın gereği yok . ara ara sıkılıp yine siyahtan vazgeçemiyorum .kırmızıya da göz kırpsamda yine kürkçü dükkanına dönüyorum . bu yeşil annemi çığlık attırtıyor , ' ' kızım yeryüzünde renk mi kalmadı ' ' dedirtsede . ben çok seviyorum . zira otta bokta 7-70 e firençhhhhh görmekten bıktımmmmm .
 

ahh ahh doğru bi zamanda doğmamışım ben . işte bu yüzden nick ' im Vintage . o yüzden eskiye büyük bi ilgim var . o yüzden vintage clothing delisiyim . London , bu işin merkezi dünya üzerinde , en çok çeşit orda var . İstanbul ' da taksim , Cihangir sağolsun . ama bu şapkayı m&s ' de gördüm . amaninnnnnboooo ! süper dimi . peki ben bunu alıp sokağa çıksam ne olur ? mesela oturduğum mahallede bana ne derler ? cevap : DELİ . peki bi kafeye gidip otursam kafamda bu , ne derler ? cevap : DELİ . peki carrefour ' da bunla gezdiğimi düşünebiliyomusunuz ? cevap : DELİ ! ne garip bi ülke , bi şekilde çevreye göre yaşamak zorundasınız , '' başkası ne der '' gerçeği öyle bi işlemiş ki iliklerimize ; '' ulan ben kimseyi takmam '' diyeni bile bi şekilde bi noktada bağlar bu başkaları . başkaları hiç bitmez . millet olarak bakmayı severiz , konuşmayı severiz , aaaa gördünmü bak bak diye yanımızdakini dürtüklemeyi severiz .



kardeşim camdan olucaktı bu , bi yanlışlık var . oooo moddan düştüm şimdi . madem bi posta giriştik . iddalı bi başlık çaktık yukarı , camdan ayakkabı olucaktı . herneyse ben geçenlerde bu ayakkabıyı buldum . Dahlia , kaptı hemen çektikkkk . alıcağımızdan değil . zira miniatürk şeklinde kolkola caddede gezen kızlardan değiliz .Pigmesel tarzda bi çalışma değiliz . Reina insanıda değiliz .bizim aklımıza ilk çağrışım şu oldu : bu topukla Park Orman ' ın yokuşundan iyi yuvarlanılır ama , içeri hızlı bi giriş yapmış olursunuz .ben bunu giyersem iki de bodyguard tutmam gerekir . o yüzden bu ayakkabıyı yerine koyup ; ''gözünü sevdiğimin bit topuğu '' diyip yollanıyoruz inceden !