Pazar, Haziran 25, 2006

SAHİLİN EŞKENARI

YAZ ET (N) İĞİ



Küçükken elimde kovam küreğim kuyu kazdığım yerlerde şimdi kocaman bi kız olarak duruyorum * her metrekaresi ben sanki * vayyy be eşşek kadar olduk diyorumda inanmıyorsunuz bana * sabah kimseler yokken denize karşı oturmakda pek bi haz verir bana * 3-4 çeşit maviyi alır karşına sorgularsın * maviden büyülenip sorgulamakdan vazgeçip aval aval bakınırsın * heyyytt be rakı içen gittide , su içen gitmedimi *


çantanın içi ana baba günü * bu kadar düzenli annesi olan biri nasıl bu kadar darmadağan olur anlamam * lakinn plaj havlularını hergün yıkayıp ütüleyen bir valide sultana sahibim * benim ki tuzlu sudan taş gibi olma eğilimine geçince yıkıyorum !

kim dedi ben ıssız ada ortamı yakalayamam diye * ada sa ada kardeşimmmm * denizse deniz * ecnebi denizi şekerlimi .oda tuzlu * eeeeee daha ne * şişede bulduk * daha ne olsun * içine notu da çaktık mıııı * al sana ortamın allahı * hep filmleri izlerken ıssız adaya düşmek isterdim * ağaçtan evler * ayılarla kanka olmak * maymunlarla hoşbeş etmek * gerçi onu şimdide yapıyoruz * medeniyetin göbeğinde *