Salı, Haziran 27, 2006

Yurttan ben korosu




oooo kimler gelmişşş* eski dostum kertenkele * vur kendini yerden yere * hoş geldim * beş gittim * napıyosunuz bakıyım * uğurböceklerinin sex hayatlarını açığa çıkardım diye benimle gurur duyuyorsunuz biliyorum * pek yararlı bi blogcan olduğumu söyleyemem * örnek asla teşkil etmiyorum * şarap içmeye teşvik ediyorum * pek faydalı konular işlemiyorum * öğütler vermiyorum * mesajlar yok * hergün her saniye ne yaptım ne yedim falan filan sacını yıkadıgını yazan bloglardan değilim * insanlar düşünüyordur * bu kız ne ayak diye * hep ayak koyuyo * ah be abi * bende bilmiyorum * esiyor * ben bu dünyalılarla anlaşamıyorum *

ooooo yine ben * alemim ben yauvvv * aslında uyumlu * cici cici * bi kızım ben bakmayın * hehehhee * tamam tamam inandırıcı olmadı * ben bile inanmadım * limk .com da benım blogumu yazmislar * sağolsunlar * yorumda şu : terlikli captain black * ordan ziyarete gelenler için kocaman bi HOLAAA * hehehhee * efet * eskiden pişmaniyeci büsssküüfüttt tüm * şimdi terlikçi oldum * yayında emeği geçen herkese teşekkürü borç bilirim * kızarmış ekmeğin üstüne nutella sürerim * oda kesmez kaşıkla dalarım * annem saklasa bile bulurum * küçüklerimin enseyi şamarlarım * büyüklerime selamünn aleykümm derim * ben şimdilik giderim * bu dişi sivrisinekleride ......................*