Çarşamba, Temmuz 19, 2006

baylar bayanlar



anne annenizin veya annelerinizin çantalarını attınızmı yoksa * haaaa atmadıysanız onları çıkarın ve kullanın * 60 lar 70 ler * daracık bi jean le bıle super durur * benden söylemesi * Markiz de kahve almazmıydınız madam *


kravatımı getirrr beyyyyyy * oy oyyy sevdim ben bu keratayı * Kadıkoy köstebek den edinebilirsiniz * daha çok çeşitleri mevcut * bak kimseye söylemezdim ha * yaptım yine bi ablalık size *


ayaklarım bensiz bende onlarsız olamıyoruz * nereye gidersem onlarda benimle geliyorlar * bende aynen onlarlayım hep * herşeye rağmen ayak fotolarına devam * uheuhuehue * alınanlar alınmayanlarrrr * öperimm alayınızı * sakin sakin * kardeş kardeş *

ben şimdiden kolaçan ediyorum dekorasyon dünyasını * istediğim tarzları tespit etmeye çalışıyorum* bu kadar evcimen * bu kadar anaç * bu kadar yuvayı dişi kuş yapan vintage görmedim ben * o kuş ben oluyorum * ağaçkakan * uheuhuehue * ama bişey söyliyimmi dekorasyonda antika ve eski o kadarda çok sevmiyorum * ama belki de severim * lafının arkasında duruyo demeyin sonra * benim işim belli olmazz * uehuhuee * ama ipimle kuyuya inilir bak * ben gidiyom ahali * denize gircem gelcem *