Pazar, Temmuz 16, 2006

ohhh la laaaa




çorapsız çıkmayın * ayaklarınızı üşütüp * midenizi bozup * sonra bağırsaklarınızı bozup * cırcır olursunuz * taşa basarsanız daha fena çocuğunuz olmaz * ama bu siyah beyaz çorapları giyerseniz bi sorun olmaz * kim demiş açık ayakkabıyla çorap giyilmez diye * aysel gürel bana göre bi ikondur *


sokakta gülerler diyemi çekiniyosunuzz * uehuheuhe * palyaçoo hesabı * onlar kendilerine gülsünler * siz giyin çorabı * gerisine karışmayın * bu arada carte dore lıgth ıgrenç * yemeyin * light kazandibi ne kadar iğrençse buda o kadar iğrençti * buzlu bide ayran * açlık fena bişey *

bu renk hiç satmamış * ellerinde patlamış * pek bi mesut oldum * üstünede aynı renk gömlek giyceğimimi sanıyosunuz * hayırrrrr * çingene pembesi bi sivitşört giycem * canım nasıl içli köfte istedi ha şimdi * veya fındık lahmacunda olur * dişimede maydonoz yonca yaprağı şeklinde yapışsa * ne ciksss olur ama *



doğum fotoğrafçısı var * moda fotoğrafçısı var * var da var * eee bende ayak fotoğrafçısı olıyım * gerçi makinanın zoom zımbırtısını bile kullanmayan benden ne kadar fotoğrafçı olur bilmem * gönüllerin fotoğrafçısıyım ben * uheueuuehe * henüz blogger arkadaşlarım dışında dünyaya açılmayı düşünmüyorum * uheuhueh *


mor terapi rengi ha * 60 larda ki ayakkabı deseni gibi bunun deseni * eski koltuk kaplama kumaşı gibi * ama allahıııı var terapi ediyo * Floransa günlerinden kalma cici papişlerim * Teoman ' ın, ' çoktandır ' şarkısını dinliyorum * ooooo baba terapi eder * bazen iyi şeyler yapıyo bu adam ya * çok güzel sarhoş oluyor * yerlere atıyo kendını * hahahhaha * bu arada evde bi şarap buldum * süper bişey * peder yıllandırıyor galiba * onu el altından indiregandi yapmam lazım * hee bide sizde blututtt varmı * şarkı yollardım size * ueuehuhue *