Pazar, Temmuz 09, 2006

deli deliyi görünce çomağğğğğğğğ*



 Çanakkale aynalı çarşıdan bu tülleri alıp Harajuku etek yapamam mı * yaptım bile * nasıl sevdim anlatamam * bu eteği giymek için acilen bi kıyafet balosuna davet edilmek istiyorum * yoksa Tokyo ya gitmek zorunda kalıcam * sevıyorum ben bu ülkeyi *



Harajuku , japonya ' da ortaya cikan ve modanin tum kurallarina bas kaldiran , altarnatif kitsch bi akim * estetikzilikten estetik , uyumsuzlukta ki uyum * anlamsızlıkta kı anlam * durustakı durmayıs * benım bluzume taktıgım bros gıbı alaksız * bu etek ve terlıkler kadar zıt *


kendımde bu kadar uygulayamam tabıı kı * bu etekle çıksam annem benı terlıkle kovalar * babam bı sure benı mercek altına alır *ama harajuku ya saygım sonsuz * vıntage harajukular var kı super * ama Turkıye de bunun ımkan ve ıhtımalı yok * hem zaten japonlara daha cok yakısıyor * yenı jenerasyon japon kız ve erkeklerı super bence * Harajuku akımlara onlara kalsın * ben onları ızlemeye bayılıyorum * bızım kı bu kadar * evın ıcınde Harajuku * uehueuhe *

rüküşlüğün estetik hali * absürd * farklı donemlerı bıraraya getıren mıxlemeler * grotesk kombınasyonlar * hahhahahha * Gwen Stefanı , Harajuku Girls şarkısında : ''sure you 've got some wicked style '' dese de , bence cok renkliler ve yaratıcılar . hatta cok igrencleri var ama yinede ben japonlari ve tarzlarini cok seviyorum * bizim Bodrum beachlerinde altin kolye ve kupelerle beachlere gelen şaklabanlardan daha sevimliler * he bu arada Bodrum da gezerken kuruyemiş atmayın *