Cumartesi, Temmuz 08, 2006

Hedef belli



eee napalımm * pişmanıye gurmesı olmak kolay değil * arada tatmak lazım * google da pişmaniye arama rekortmenı bendeniz * baktım olmuyor * olaya el atmam gerektiğini düşündüm * valla ben bişey yapmadım * bi kere bi lafın içinde pişmaniye lafı geçmiş * vayyy senmisin yazan * google bana pişmaniyeci misyonu verdi * kim pişmaniye diye search yaparsa * izmit den önce benı buluyolar karsılarında * hahhaha * iş böyle olunca benımde pişmaniyeye olan sempatim arttı * yukarıda kı kutunun yarısını götürdüm * ben spor yapıyorum siz beni örnek alıp yemeyin * ulan belkı sayfaya pişmaniye reklamı felan alırım * yiyin yiyin * pişmaniye tüketin * has ve öz türk şekerlemesi * kalori felan sallamayın * ne olcak bi kere yeseniz * evet evet şimdi çıkın ve bir kutu pişmaniye alın * lüp lüp götürün * allah yarattı demeyin * uehuhuehe * hee bu arada amatör pişmaniyecileri de unutmadım * gelın vıntage ablanıza * canlar gelin birlik olalım * siz yapın ben yiyim * gurme olarak elinizden tutıyım * otogarlarda bır numara yapıyım sizi * uehueue * sonra olmadı kendı markamı yaratırım * büsküfütlü pişmaniye bile yapıp * blog üzeründen on lıne satış da yaparım * farkındasınız dımı maxımum sevıyedeyım bugun * Izmit kork benden ! ! ! * hahhaha * pişman olmayanların yeni buluşma noktası : vintagebiscut blogu ! ! ! tikla ve pisman olma . ben zamaninda pisman oldum , yeni bi sayfa acmak istiyorum diyenler dogru adrestesiniz ! ! !