Pazar, Temmuz 30, 2006

vaziyet ?



nasıl ama * banu alkan hayatımızın her noktasında dı mı * şimdiye kadar rastladığım en yaratıcı kitap ayracı bunlar * beşiktaş da kabalcı kitabevinde * kitabın en heyecanlı yerinde tepeden zırtttttt diye banu alkan kafasıda fırtlayıp tüm konsantrasyonun içine etsede * yinede bu ayraçları denemeye değer * sakın kitap okuyun felan diye burdan ara gazı yapcam sanmayın * zira bu ülkede okumak dezavantaj * donanımlı, bilincli ve okuyan bi insanin bu ulkede olup bitene katlanmasi cok zor * okumayıp bu ulkeden bı haber olanlar ıcın hayat güllük gülistanlık * vicdan bazen başa bela gerçekten * duyuları ve vicdanı biraz daha kısık bi ınsan evladı olmak isterdim * ulan beni sokmayın böyle konulara diyorum size * okuyan okusun * okumayan okumasın * okumayan okuyana bok atmasın * okuyan okumayana bok atmasın * valla demin ne yaptım * tamam inceden giydirdim ama o sayılmaz * ben muaffff * uheuhuehue * idare edin arkadaşlar * vintage bu sağı solu belli olmaz diyin * kınayan olursa * yahu sallaaa bizim vintage işte diyin * o sevdiğinle uğraşır diyin * ne kadar kayırma lafı varsa kullanın işte