Cumartesi, Ağustos 05, 2006

seddülbahir ve ben




seddülbahir * evet şu Çanakkale de olan * bilmeyen yoktur heralde * bilmeyenin de tarihinin alnını karışlarım * uuehuhue * 2 gün orda bulundum * süper * orayı zaten çok severim * küçük arabalı motorlarla kilitbahire geçilir ordan seddülbahir e gidilir *

bu koy denize girilen koy * bi gururla giriliyo bu koydan * çünkü bu koy anzac ların çıkarma yaptığı koylardan biri * tabiii ınmelerı ve uzamaları bir oldu * şu denizin içinde gördüğünüz şeyler ise batık bi gemi * o taşlar ise İngiliz lerin çıkartma için inşaa ettikleri iskele * yeniliceklerini anladıkları an * herşeyi bu koyda denize atıyorlar * şimdi ise denize girmek için bu batığın arasından geçmen gerekiyor * bu arada seddülbahir de anıtlar yenileniyor * en çokda Ertuğrul tabyasını görünce sevindim * süper olmuş * bu sene herşey değişmiş * opet in sponsorluğunda * gerçekten iyi çalışmışlar *


Çanakkale boğazını geçmeye bayılıyorum * kocaman * ve çok hisli * biraz acı da var * bi ton insan yaşamını kaybetti dıye * gurur da var * bakın ben düşmanları geçirmedim istediklerine ulaşamadılar der gibi * gerçekten böyle bi duruşu var *


seddülbahir in çok güzel evleri ve birbirinden şirin köpekleri var * insanlarla iç içe * denize girip sonra güneşleniyor * bi allahın kulu taşlamıyor * çocuklar geçerken isimleri ile hitap ediyor onlara * seviyorlar * besliyorlar * yazlıkçılar da aynı şekilde * köye çok iyi adapte olmuşlar * her yerde bu dost canlısı köpekler var * şu uyuyuşa bak ya * şunu sevmeyen insan nasıl sevsin *

belgesel çekimi vardı * pilot çekimi yani * bir çok dost ordaydı * çok kalabalıktı seddülbahir * ben 2 abla diyceğim insanla çok eğlendim * büyüklerin hayat muhabbetlerine bayılıyorum * yaş farkı ortadan kalkıyor ve kadın kadına muhabbetin dibine vuruluyor * en sakin koylardan birinde denize girmek * sonra güzel bi duş ve ardından leziz bi sofra * ardından seddülbahir in en güzel manzaralı evin terasında cin tonik içmek * sonra cin çarpmışa dönmek * heytt uleynnn seviyorummm nidalarıyla eve dönmek * ama seddülbahir den hiç dönmek istememek * durmadan satılık evlere bakmak * bu arada yan koyda cem yılmaz ın yeni filminin seti varmış * ama inanın merak edip bakmadım * yoksa çekip korsan cd lerini size dağıtırdım canlar * uheuhuehue *