Pazartesi, Eylül 04, 2006

bir adet ciğeerrr filmi




3 gündür sırtımda ki ağrıya rağmen bendeniz soğuk sular ve buz gibi sodalar içmeye devam ettim * klimanın karşısında malaklamaya devam ettim hemde turboya alıp * dün tepinip terleyip sonrada dondum * Placebo sırt ağrımı geçirir sanmıştım * eve geldiğimde nefes alamaz hale geldiğimi gördüm * nefes aldıkça sırtım acıyordu * hadeeeeeeee ayıkla pirincin taşını dedim kendime * dedim niye dedim? * çünkü ben bu senaryoyu daha önce yaşamıştım * geçen kış bronşitin kenarından bucağından dönmüştüm * ulan yine öyle olursam korkusuyla daha sabahın köründe kargalar bokunu yemeden attım kendimi hastaneye * doktoru görünce insanın ağrısı hemen geçer ya * bendede öksürük geçti * adam öksür diyo * öksüremiyorum * hahahha * bi yandan da adama söylüyorum * ama valla ben dün sabaha kadar çok öksürdüm diye * herneyse film istedi tabi * onuda çekti ve baktı * hhmmmm erken gelmişiz dedi * ilaçlarımızı aldık * bu sene antibiyotiğe çok erken başladım * ben adamın ciğerini sökerim * ben adamın ciğerini okurum * ciğersizzzzz gibi laflar nerden gelmiş anladım çünkü bu ağrı harbi berbat bişey * Istanbul bana pek iyi gelmedi * sanırım ben de ona iyi gelmedim *

ps : bide dıyosunuz vintage yüzünü göstermiyosun diye * yahuu ciğerimi bile gösteriyorum daha ne yapıyım *