Cumartesi, Eylül 02, 2006

zamanlama hatası yapma , kahraman ol !




arkadaşlar cüzdanın kendi orjinal olup şu saatde içinde nakit yoktur * vintage tarafından tüketilmiştir * bi yüzlük var oda taksi için * yahu taşı toprağı altın diyolar * ciddi bi yalan bu * ama tüm mal varlığını ayakkabı ve terliğe yatıran bi şahsiyete müstehak dimi * uheuhuehue * şimdi sorucaksınız niye festivalde değilsiniz * efenim yaş itibariyle 48 saat tepinemiyceğime göre , allah kismet ederse yarin aksam 8 de ordayim * hayırsever arkadaşlar sağolsun * benim onlara kıyağım kışın çok geçer , onlarda simdi beni görsün dimi ama * hava amma kasvetli burda yaaa * bu cumartesi akşamı kendi kendimi yemeğe çıkartıcam * kredi kartı var allahtan * yani bulaşıkları yılkamıycağım garanti * tasalanmayın * uheuhuehue * bi çok şeyi kendi kendime yapmaya alıştım ben galiba * kendi kendimle zaman geçirmeyi sever hale geldim ve bundan keyif almayada başladım * aaaa ama gri bişey eksik * dumdum * tek yaşamak insanı böyle mi yapıyo nedir * kendini nede güzel tanıyosun *