Perşembe, Ağustos 31, 2006

ağustos henüz bitmedi buralarda



deniz yatağında 2.80 * heyuuuuuuuuuu *



şemsiye altı * elimde limonlu buzlu soda * önümde gelen geçeni kesiyorum * dedikodularını yapıyorum sonra * kendini Deniz Akkaya sanan kadınları izliyorum * özgüvenlerini gıpta ile izliyorum en üçgen bikinili tarafından * sonra diyorum ulan kim nasıl mutluysa öyle olsun * banada bu arada bi meyva tabağı gelsin * klopatra gibi salkımdan üzüm yiyim *


bu minnacık şeyy taa Amerika dan buralara nasıl gelmiş yahu * ufacık bişeyle okyanusmu geçilir * onunla ancak adaya kadar giderim ben * maceraperest insan demek böyle bi durum galiba * düşünsene dünyayı gezdim diyceksin * vayy beee * biz şurdan yoğurdu marketten kim alıcak diye kavga ediyoruz evin içinde *


thraki fm * burda yunan radyo kanalları çekiyor arkadaşlar * oyy oyyyyy * bizim kadehi şişeyi kırarım bugünnnn tarzıııı şarkılar * ama oynak saatide var * oynak saatine denk gelirseniz vah halinize * direk su bardağına kırmızı şarabı koyup kırk yıllık sirtakici olursunuz *

henüz Eylül gelmedi , saatler var * bir ay daha direnmeyi düşünüyorum ey milletttt *