Pazar, Ağustos 27, 2006

çivileme dalalım*

-balıkları görüp de ne eyliyceksiniz * eeyyy insannn rahat bırak herşeyi * balıklara ait bi dünyaya sokma burnunu * balık yemiyen bi insan olarak balıklara huzur diliyorum * dikizlemeyin balıkları * fordçuluk yapmayın midyelere * gidin kendi dünyanızda huzur bulun * hem denizin üstü neyinize yetmiyor *

-40 yıllık deniz gözlüğü oldu ''maske'' * ama hala deniz gözlüğü o benim için * heee bu deniz gözlüğünden bi tanede mutfakta olması faydanızadır * soğan doğrarken çok işe yarıyor * olur ha robot bozulur filan *



yüzme yarışı yapalımmı * sonra kum atma yarışı * sonra yosun toplama yarışı * sonra koşa koşa el ele iskeleden atlama faaliyeti * iskeleden arkadaş itme ki atan kişi fecii eğlenir * ya hocam çıtkırıldım hatunlar varya deniz ayakkabısı giyer * hepsinin ayakkabısının içine yosun ve kum sokmak istiyorum * bunlar havlularına kum gelmesinede dayanamaz * havlularınada kumlar serpmek istiyorum * hı ha hı haaaaaa * şşştttttttt Nilay nefes tutma yarışı yapalım mı suyun altinda * bakalım kaç saniye tutucaz * öliyim deme haaaa hırs yapıp * ( nefes tutma bir deniz klasiğidir )