Cuma, Ekim 06, 2006

HU HUUUU*



her kedi sahibi gibi Garfield yeri yüreklerinizde farklıysa * onun aslında kedinizden bi farkı olmadığını biliyorsanız fan olmanızda bi sakınca yok * ne yani millet seyman ağa ya hastayken ben yine tercihimi bu sarı kediden yana kullanmıştım * çok klasik siyah eteklerin üstüne onlardan alakasız bodyler giymeye bayılıyorum * bana çok eğlenceli gelen body lerım gibi * şayet ceket giyceksemdee asla gömlek giymem içine * bu bodylerden gıyerım * kim ne derse desin * isterseler beni toplantıdan atsınlar ama yine bu durumdan taviz vermem * çünkü zaten iş görüşmesine de öyle gitmişimdir * farklı olmak içinde yapmıyorum * ben çılgınım demek içinde değil * sadece insanların bu dünyaya içlerinde çok farklı dinamiklerle geldiğini düşünüyorum * kimi A şeklinde yansıtıyor kendini * kimi B * ben sadece aradan Z olarak çıkmışım o kadar *



yeşilin bu tonu aldı başını gidiyor * bu hengameden bi garfield daha bulduğum için sevindim * ama garfıeld bıyana bu yeşil yüzü çok çok güzel yansıtan bi renk * denemezi tavsiye ediyorum * mesela mango da bu yeşilden ince boğazlı kazaklar var * hem uygun hemde bayıldım *


bişey danışasım var anket kıvamında * Türk malı şu malum yara bandımız niye tutmaz * yani niye yapışmaz * bi yanı havaya kalkar * niyeeee * adı bant değilmi * niye yabancının yara bandı yapışıyo da bizimki yapışmışmıyo kardeşim * daha bunla bitmedi * şayet ola ki bu bandı elinizde ki parmaklardan birine yapıştırdınız dolayarak * bu seferde çıkmak bilmez * kördüğüm olur * makasla kesersiniz *