Cumartesi, Ekim 07, 2006

rüyalar ve getirileri



çok sık rüya görmem * öyle bi yeteneğim yok * mesela annem ve anneannem gibi bi gecede 5 senaryo birden görmüyorum * genetik değilmiş diye seviniyorum * yıllar yıllar kovaladı ben geçen gün rüya gördüm * rüyacık da denebilir * acayip kısaydı * Erol la ben Pano da şarap içiyorduk * sabah uyandım hala hatırlıyorum mevzuyu * tez elden haber Erol a uçtu * ve bu rüyayı gerçekleştirdik * kendisi benim dostum olur *


rüyanın yerinde gerçeği duruyordu * bi şişe papazkarası * bizde rüyanın 2 kahramanı olarak asli görevlerimizi yerine getirdik * içtik *



Ömer Hayyam ne demiş : '' Tam yatmasın aklın hiçbir şeye '' * yahuu bi adamın her dediğimi doğru çıkar yahu * aklın yatmasın yaniii salağa yatttt diyo inceden * salağa yat ama millet ciddiye alsın seni * sende uzaktan olanları izle ve milletin haline gül * süper*

ps: Erol ben tedaviye cevap vermiyorum ne olcak :)) * Erol ; gecenin bi köründe Istiklal de neden oje aradığımı inan bende bilmiyorum :))*Erol ; Çin malı bıçak setim var * hahhahha * daha boğazda yüzeceğidik *