Cuma, Aralık 08, 2006

bu blog 1 yaşında *

yıl geçen sene * puslu bir Aralık akşamı * bir bloğum oldu * yazdım * çizdim * okudum * okuttum * paylaştım * öğrendim * saldıranlar çok oldu biz kendi aramızda eğlendik onlarla * fotoğraflara baktık * şarkılar dinledik * hergün sevdiğimiz blogları okuduk * imla hatalarımın fanları oldu * iyi insanlar ve huzur veren hayatlara ortak oldum * daha ne mi oldu * 1 yılda çok şeyler oldu * geçen sene Aralık ayı çok güzel bir aydı * 2006 ' da yarı yarıya iyi bir seneydi * ama gel gör ki 2007 ile hayatım çok değişicek * radikal değişiklikler bunlar * laf olsun diye yeni yılla yenilenmek istiyorum felan demiyorum * bizzat diyorum ki 2007 ile farklı bir yolda olucam * bende merak etsem de bu yolu * hepberaber bunada şahit olucaz * mucx * evet evet Vintage Biscuit 1 yaşında * sade bi tören istiyorum * biz bize *