Cumartesi, Aralık 09, 2006

yerim ben böyle küresel ısınmayı *




hava o kadar güzel ki * ben iyi değilim ama * olsun hava nın güzelliği bir nebze hafifletici depresyon sebebi * şimdi her kafadan bir ses çıkmasın * depresyonda olmak kafayı yemek anlamına gelmez * Aralık da ayağımı denize sokabilirim dize kadar * bu benim HENÜZ keçileri kaçırdımla eş anlamlı sayılmaz * havalar süper * benim buralarda sepet havası hakim * açılın * bunalım hatun modunda ki her maddeyi yerine getiriyorum * saçlarımın kırıklarını küçük makasla temizlemek * birinle konuşurken saçla ve küpeyle oynamak * kağıda daireler çizmek * kaşları 1 hafta almayıp * 10 tane brownie yi anda yeme isteği gibi *


aaa ben size havadisi vermeyi unuttum * İstanbul - Çanakkale arası artık hergün uçak seferleri başladı * hahah * bakın güldüm çünkü bu süper bi haber * 7 - 8 saat yoldan sonra 20 dakikada Çanakkale ' de olmak süper bişey * haftasonu kaçamakları için mükemmel * İstanbul -Assos 1, 5 saat olmuş oluyor * ben bayıldım bu habere * Atlas Jet bi tanesin * gel öpcem *


şimdi ben sadece durıyım * düşüneyim * keçileri kaçırırsam haber veririm * ha kaçırmaz güllük gülistanlık bi ortam olursa haber çakarım * derdini Marko paşaya anlat Vintageeeeeeeeeeeeeeeeee * tamam beee *