Perşembe, Nisan 26, 2007

'bir'gibi tek 'şey'gibi çok*



eşref saatine hoş geldiniz * hoş bulmanızı canıııı gönülden dilerim * bavulum elimde dolanıyorum * yazıyorum çiziyorum * araştırıyorum okuyorum * bakıyorum bakınıyorum * bu huşu ile daha işe yarar bi Vintage oluyorum galiba *

match ler hala devam ediyor * pc ile işim bitmedi yani * ben hala kıyafet polisliği yapmaya devam ediyorum *

sun on my finger * güneş heryerde *


alırlar ellerine kalem kağıt bi güzel liste yaparlar * organizer tipler vardır * markete * veya gün için yapıcaklarını listelerler * annem zamanında bu alışkanlığı edinmem için çok ytırtındı * hep daha plan programlı bi kız olmamı istedi * olmayınca bunu ergenliğime verdi * ama ben şimdi bir kadın oldum ve hala ısrarla plan program yapmam * bunun savruk olmakla alakası yok * hayatımda bi çok şey saniye içinde iki bin takla atıyor * bu yüzden ben alışveriş listeme bile sadık kalamam * ama yapanları ağzımın suyu aka aka izliyorum * helal olsun çekiyorum içimden * ben evden elma alıcam diye çıkarım deniz börülcesi alıp geri dönerim
Mina Urgan ' ı dinliyorum ve bi süreliğine uzaklara gidiyorum * oralardan bloğuma ulaşmaya çalışıcam * düşün akıl ile arasında ki açıların toplamı * yüreğin beden ile arasında ki açılarının toplamına eşit mi değilmi onu bulmaya gidicem *
 
şşşşt bu bir gezegen hayaliydi * hareket noktam Venüs *
gelicem bekle beni *