Pazartesi, Nisan 23, 2007

morto koyu,hakk-ı sükut *


son hazırlıklar sürüyor * Morto koyu güzel müzikleri ve Efes Pilsen leri bekliyor * hepimiz bekliyoruz * hazırlıklar sürerken uzaktan kulağıma Placebo akustik I Know geliyor * ilerde bi kaç Avustralya lı çimlere yatmış dinliyor * aç sesini please diyorum beni kırmıyor * bu pürneşe ortam bu gece ve yarın yerini daha duygusal anlara bırakıcak * güneş başka doğucak * hepimiz uzaklara dalıp gidicez * 2007 yılında hala savaş olduğuna inanamıyarak gökyüzüne bakıcaz * ayrı diller ayrı diller olarak savaşı lanetliycez * dökülen her kan verilen her can için bin kere daha düşünücez * yıllar önce ölen insanlar hala ölüyor * hala savaşlar var *

Opet in sponsorlupunda gerçekleştirilen tarihe saygı projesi kapsamında yapılan ve onarılan yeni yerler çok hoşuma gidiyor * özellikle Ertuğrul tabyası süper olmuş * yazdan bu yanaçok gelişme olmuş * ama aralarında en şaşırtıcı güzellikte olan Morto Koyu * Anzac Day için bundan başka yararlı bir alan düşünemiyorum *

herşey var * zırt pırt bundan su içiyorum * nefes boruma kaçıyor * gözümden yaşlar geliyor * biz alışmışız avucumuzdan içmeye *




güzel ve huzur veren müzikler eşliğinde mavi ye dalmak istermisiniz * umutlarını hayallerini bu topraklarda bu denizde bırakan bi çok insan sesleniyor aslında *



Belgesel izledik bol bol * Avustralya 'lı yönetmenin hazırladığı aklımı aldı * ama bizim ki daha candan dı * artık Çanakkale savaşları ile ilgili kitaplar çoğaldı * kitapçılarda bakıyorum hoşuma gidiyor * eskiden tek tük bulmak için yırtınırdık * *en iyi kostum ödülü verilsin * kırmızı halıdan geçiyim * piffff * yok yahuu * şimdi bana bi bira ver yeter **