Cuma, Nisan 13, 2007

mahsus *



ilk defa ikizler burcu hakkında muhteşem şeyler yazan bi kitapçık buldum * kitabı yazan kişiyi arayıp bizzat yıldız kümelerini doğru dikizlediği için teşekkür edicem * nasıl işime geleni alıyorum ama * eee içim dışım ikizler *

NOT : iyi yazmak ; uzun ve anlaşılması zor cümleler kullanmak değildir * aksine ,iyi yazmak ;anlatmak istediğin konuyu en yalın ve en kısa şekilde sunmaktır demişti ünlü bir Prof hocamız * ''bana abuk subuk garip kelimeler kurup , dikkat çekmeye çalışmayın '' diyerek bütün anfinin kağıtlarını çöpe atmıştı * ''anlaşılması zor ve karmaşık kelimeler kurup ,esrarengiz bi hava yaratıp ,ulan bu bi boktan anlıyor galiba dedirtmeye çalıyorsunuz ''demişti * hatta '' onun yazıları okundukça anlam kazanır ve ya okdukça derinine inersiniz izlenimi yaratmaya çalışırsanız bu okulu bitittrmem size ''demişti *

nerden mi esti bu * önüme gelen kedini tanıtan kağıtlara baktım ve bi insan kendini niye 2 sayfa kadar uzun anlatır diye düşündüm * bi de şeyi düşündüm * niye herkes discovery izliyorum yazıyor * niye dürüst olup ben ' binbir geceyi ' izliyorum yazmıyor * neden utanıyor bu insanlar * herkes LOST izliyor * tanrım CV yalanlarına bayılıyorum ! * kih kihh