Pazar, Nisan 08, 2007

damdan düşer gibi gelen YAZ *



Cep telefonuma mesaj * dı dıttt * pifff kesin yine hsbc veya finansbank diye bakmıyorum bile mesaja * ayrıca melodi de yüklemek istemiyorum * CENNET yaz Ferhat Göçer cebine gelsin diye bi sms daha * cennet filan istemiyorum yeter artık mesaj gelmesin




Cennet cebime gelmiyor * kalkıp biz cennete gidiyoruz * çiçekler açmış * erikler olmuş *




köy kahvesinde enfes bir kahvaltı * ve içerde çok matrak bir ortamın tanıkları olduk * piff matrak kötü bir tanımlama oldu * doğal demek daha yerli yerinde olur * evet doğal * insanlar ve herşey * Hı hııı evet burası Küçükkuyu tepeleriiii * Adatepe sizi hala çağırmıyor mu * Adatepe veya Yeşilyurt köyü sevgilinize sürpriz yapmak için iki bilinmeyen cennet * tavsiye ederim * oysa ben Datça krizindeydim bu sıra * Can baba nın huzurunda şarabımızı içicektik * yakında oraya kaçmam lazım *




yaa bakın gelin bi şuraya * anlatmadan geçemiycem * köy kahvesinin ortasında * muntazam bir manzaraya karşı * ölümüne aç bir haldeyken *DI DINNNN * keçi peyniri * dağ kekiği ve zeytinyağı * ayvacık salçası * kırma yeşil zeytin * kırma zeytine bayılırım ben *
 
hava süper * tshirt ile salınmaktayım * deniz kokusunu aldım * tamam dır bu iş * Datça ' da denize giricem gibi bi his var içimde *
sonra ANZAC haftasında belki Çanakkale 'de girerim denize *