Cuma, Nisan 06, 2007

fırdöndü post *


Cincır çok komik bir kedi * Dumdum kadar olmasa da Cinco da kendi kategorisinde komik sayılır * pizza ya sadece insanoğlu yanık değil * kediler bile baştan çıkıyor * onu delirtmek başka bi keyf *
Björk * hemen yeni fotoğraflarını görmelisiniz * süper

telsiz telefona direnen bir kadınım * ruhsuz geliyor * telefonda ne ruhu arıyosun konuş kapat diyebilirsiniz içinizden ama öyle değil * kablosu olmalı bence * o kablo dolanmalı * sonra kabloyu açmak için çaba sarfetmelisin * kırmızı eski telefonumu en dijital kablosuz sekreterli malukatlara değişmem * ona özel telefonluk bile yaptırdım *
 

 yukarda ki eller ablamın güzelliğine ait * karbeyaz o *

dişi hemcinslerim gelin şimdi sağıma soluma * bu bahar ve yaz ortam vıcık vıcık puantiye olucak * söylememe gerek yok zaten vitrinler ve dergilerden gözünüze çarpmıştır * ben puantiye çok seviyorum ama bu yaz herkesde olucağı için giymek istemiyorum diyorsanız size dostani bi önerim olucak * bu yaz alın ve seneye yazın giyin * bu yaz giymeyin * çünkü seneye bunlardan bulamıycaksınız *


bu hava da ne eldiveni o demeyin * şimdiden önümüzde kisonbahar ve kış modası belli * maskülen bi hava geliyor * sert detaylar * bunu yumuşatmak içinde eldiven başrollerde * haberiniz ola * indirimden ve Cihangir den olabildiğince eldiven toplamaya başlayın şimdiden * ben bu lacivertimi çok seviyorum * şimdilik kaçıyorum * endirekt serbest vuruş kullanmam lazım *