Pazar, Mayıs 13, 2007

doğala özdeş aroma *




bi süreliğine tatil nedeniyle maillerime bakmamıştım * oysa ben çok seviyorum gelen mailleri kolaçan etmeyi * yine acayip şeyler vardı içlerinde * olumlu olumsuz * olabilir tabii sonuçta bunlar insani rakımlar * aptalca hırçınlıklar * egosal ve fevri idiotluğun kahramanlığına soyunup neticede bana mail atmaya kadar dayanan bir serüvenin kahramanları onlar *kendini anarko nun bir neferi sayıp sağa sola saldırmalara keyifle ve gırgıra vurarak karşılamak lazım *
 
bakın en komiği şuydu * ''Selam Vintagebiscuit , bloğumda yaklaşık 5 aydır link bölümümde varsın .Comment' ların açıkken de sana durmadan yorum yazardım .Ama sen bana bir gün comment yazmadın ve benim senin linkini vermeme rağmen sen benim linkimi sayfana eklemedin .Bu yüzden bende seni linklerimden siliyorum ''
 
CEVABIM : bu zihniyette olan birinin bloğunda linkimin olması zaten garip * inan linkimi silmen senin içinde hayra alamet bir hareket olmuş * eğer blog yazmanın mantığını comment ve link olarak algılayan daha nice insan kümesi varsa onlarda hemen silsin * unutmayın ki blog sadece diğer bloglarla komşuculuk oynamak için yoktur * ama Türkler olarak bu işi de saptırıp bu şekilde düşünen beyinlere sebebiyet verdik * blog ; okumak , yazmak ve okutmak için vardır * yoksa ; link komşuculuğu ,msn kankalığı veya kısmı yonja sendromu olarak kullanılmaz * bunlar benim fikirlerim* daha çok kişinin bloğu olsun istiyorum * mesela yemek blogları bence süper * dünyada ki bloglar içinde en yararlı şekilde kollektif çalışmalara imza atıyorlar * onlara bayılıyorum * bu tür mesleki ve profosyonel anlamda ki paslaşmalara açık olabilirim * onun dışında ne blog kankası nede link ihtiyacım olduğunu sanmıyorum * sağolun varolun *
 
AAA aslında beni benden alan bir mail var ki ona bayıldım * onu yarın yazıyım * karşımda erik yiyen kışkırtıcı arkadaş gurubuna elimle tuzla yaklaşmak istiyorum *
o ne görkem *