Perşembe, Mayıs 17, 2007

stop hunting !


bir canlının hayatına son vermeyi kimse bana hobby adı altında sunamaz * sunsa bile benim algılarım bu açıklamaya tamamen kapalı * avlanmak bana zevk veriyor ve keyif alıyorum şeklinde bir açıklama karşısında ise o insanla paylaşıcak hiç birşeyim olduğunu anlarım * Yaban Tv gibi * insanlar cana kıyıyor ve bunu tv de yayınlıyor * vay beee * insanoğlunun elinde silah * hayvanlar ne yapabilir ki * insanoğlu elinde silah ve şiddete yatkın bir canlı türü * en vahşi hayvandan daha vahşi *
bazen aileme ve arkadaşlarıma ;''benim için insan ölümü ve bir hayvanın ölümü arasında fark yok ''diyorum * ikiside büyük acı * yok olan iki can * sadece beyinleri bizim kadar çalışmıyor ve bizden daha savunmasızlar * bizim beynimiz onlardan daha iyi çalışıyor diye bu onlardan üstün olduğumuz anlamına gelmez * ama bedenlerimizin işleyişi aynı ve duygularımız var * aynı onlar gibi * uyuyoruz ,uyanıyoruz ,acıkıyoruz ,işiyoruz ,oynuyoruz ,çiftleşiyoruz * bakın herşey aynı * o zaman insana bi hayvanın canını alma hakkı nerden verilmiştir * herkes niye bu normalmiş gibi davranıyor * bu sizi rahatsız etmiyormu?


Yaban tv de , 24 saat dünyanın her yerinde gerçekleştirilen avlar yayınlanıyor * avcılar avlarını gösterirken ağızlarının suyu aka aka anlatıyorlar hayvanları *gözlerinin içi parlıyor * ohh my god its wonderfulllll diyor * ve şu yukarda gördüğünüz güzelliği akşam kamp ateşinde çevirme yapıp yiyorlar * yok yok bu beyin çok tehlikeli bişey * insanoğluna da keşke daha az beyin verseymiş varoluş * can almakla gurur duyulan bir hobi* vay anasını sayın seyircilerrrr * ruh hastasıyız demiyolar da hobi diyorlar*