Cuma, Mayıs 25, 2007

unspoiled natural setting *



sabah iyice dinlenmiş bir mate çayı * sevgilinin sesini duyma terapisi ve ardından yine yeni bir gün * etrafta ki kedilerı besleme seansı * zira hep insan canlılarıyla iletişim halinde olmak köreltiyor beni* birazda 4 ayaklılarla koklaşıyorum ki hayatı daha iyi algılıyım *


kahvaltıdan sonra bir debelenme zamanı vardır * tekrar yatsam mı * bilgisayarı açıp yapmam gerekenlerimi yapsam * yoksa tatil adı altında buraya geldiysem tatil mi yapsam * ama hayır yapmam gerekenler var * kahvaltıdan sonra en kısa zamanda karar vermek lazım * yoksa yine gideceğimiz yer yataktır * yıkılmadım ayaktayım * ayaklandım *

hava bulutlu * dün hava güneşliyken birden yağmur bastırdı akşama doğru * bugünde keyifsiz hava * martıları yanıma çağardım * taaa ordan gelmez dediler * ama getirttim * avlanma yasağı varmış * mış *mışşşşş * balıklara huzur verin insanevlatları!


kabaklı *mantarlı nefis bir lazanya akşamüstüsü * sanat yönetmenim anlat ben dinliyim * güzel insanları dinlemeyi seviyorum * bi yandan bebek sesi geliyor arkadan * kesin kararımı verdim galiba * çocuk bakamam ben * o ışığı görmüyorum kendime * insanın kendisini bilmeside iyi bişey be * çocuk süper bir duygu evet ama insanların yapmama özgürlüğü olmalı * eğer yapınca köreleceğini düşünüyorsan yapmıycaksın *






kırmızı şaraba ne oldu* dene bak bu beyaz çok güzel * şarap deposu olan arkadaşlar edinin * benim gibi * üzüm kokulu evleri olsun * eq ları olsun * zira bizler iq ları tavan tiplerle aynı pencereden bakamayız dünyaya *