Cumartesi, Mayıs 26, 2007

eyyy bulutttt sana bekvokal yapsam istermisin *


güneş aradan sıyrılmaya çalışıyor * o neee * bulutlar katttiiii suretle buna izin vermiyor * güneş yılmıyor * arada bir yokluyor * akşamüstü bir yağmur patlatıyor * aman o ne keyif * gündüz denize girip akşamüstü yağmur eşliğinde şarap içmek * bide bunlar yetmezmiş gibi gökkuşağı bitmez mi tepemde * ama güneş hala yalvaryakar !!!!

gözüm dinleniyor * evet evet yanlış yazmadım * gözüm dinleniyor * insanlar görmek * insan kirliliği * hava kirliliği * ses kirliliği * bazen bütün duyuları karantinaya almak lazım * göz farklı şeyler görmek istiyor bi zamandan sonra * farklı yerler * farklı yüzler * farklı ağaçlar ve farklı hava * mükemmel bahçeler var burda *oturup izlemek istiyorum * deli derler diye uzun süre dikizliyemiyorum *
 
bahçe demişken * İtalya 'da Umbria bölgesinin yüksek bir tepesinde konumlanan Todi diye bir yer var * tanrımmm * gözalıcı bir güzelliğe sahip bir dağ kasabası * Eski bir Etrüsk ardından roma yerleşimi olmuş * Hala ortaçağ kasabasını andırıyor * ulan burası neresi ben kimim gibi şeyler sorduruyor insana * Dev terracotta saksılar içinde bin çeşit mor çiçekler var * bahçeler ise birer sanat eseri * ve ben bu bahçelerin devlet korumasında olduğunu öğrenince şok geçiriyorum * şatolar, kaleler ,çiftlik evleri ,yeldeğirmenleri ve Chanti Classicio şarapları * meyveli ve dünyada eşibenzeri yok * başka bir dünyaya ışınlanmış hissediyorsunuz benceeeeee *
haniii klasik Paris Maris turları yerine absurd ama beynimden silinmiycek biryer keşfediyim diyorsanız internetten bi araştırın bakalım !!!! tur rehberi yok * yıldızlı otel yerine taş evlerde misafirsiniz * haldır haldır müze gezmek yerine doğanın kendi eserlerini izliyorsunuz * ve doğa tüm detaylarını hassasiyetle taa bugünlere saklamış *
 
ya ben Ada ' dan taaaa İtalya' ya nasıl geldim anlamadım *
akıl anaforunu yerim !
stop!