Çarşamba, Mayıs 30, 2007

apple ve çok sugar*



Havva elmayı yemekle kalmaz * onu bide şekere bular*
 
şimdi kaçmam lazım* twiggy &60's üzerine hazırlamam gereken şeyler var * dosya dosyaa *
sonra denize giriyim * belki beyin hücrelerime tuzlu su iyi gelir * haaa *
sonra Ajda Pekkan dinliyip şımarıyım * tamam dağın başında ve bağların arasında olabilirim şuan ama internetten alışveriş yapabilirim * Ajda Pekkan dinleyince çok şımarıyorum kendi kendime ha *sonra Marni ye tıklayıp dişi olmanın keyfini yaşıyorum *Marni 'den alışveriş yapmak çok keyifli * Ajda Pekkan ve Marni sizi seviyorum *
 

not : burada ki Marni ismi sizde TIK layın diye verilmiştir * sanal reklam uygulanmıştır yaniii * benim embesil tayfam olayı başka yöne çekmesin * gerçi onlarda artık ayakkabı ve yemek koyuyorlar ama olsun *hatta marka ismi bile yaziyorlar * ulan şu dünyanın haline bak beee * nerden nereye - bi insanın eleştirdiği şeyi yapması ne kadar komik !yedim ,içtim , .... !
 
ben diyorum ; 3-5 bloğa takılmayın * onla bunla uğraşıcağınıza biraz dünyada ki diğer blogları takip edin * mesela şimdi ödüller verilicek * adayları inceleyin * adamlar aşmış gitmiş blog olayını ama bizde blog kankacılığı ve onun bunun bloğuna kıl olma zihniyeti devam etmekte * blog deyip geçme artık büyük şirketler bile daha samimi ortamlar yaratmak için blog bölümleri koyuyorlar * ve çok ama çok yaratıcı bloglar var * ben genelde ilginç foto ve kurgu foto çekim denemeleri olan blogları takip ediyorum* kimse kimse ile uğraşmıyor * üçüncü dünya ülkesi zihniyeti ile yapılan bir iş değil * herkes özgürce yazıyor ve fotoğraflıyor * ve istiyen istediğini okuma özgürlüğüne sahip arkadaşlar * relax olun * düşünsene marka ismi veriyorum diye bana mail atanlar var * hava mı atmaya çalışıyosun diye * zaten bloğumun %80 i moda * yanii anlıycağınız zihniyet olarak bunlarla uğraşan bir blog kesimi olduğunu düşünürsek işimiz zor * ama ben hala daha çok kişinin yazması gerektiğini düşünüyorum * Türkiye den daha güzel ve daha çok blog yazarı çıksın istiyorum * konusu farketmez * yeter ki yaz * belki 10 kişinin nefret ettiği yazılarından 4 kişi çok memnun kalır ! böyle böyle bi bakarsın yazmak senin için en büyük keyif olmuş * tabiii okunmakta * ve hatta birgün sende aday gösterilebilirsin .