Cumartesi, Haziran 02, 2007

evladiyelik terelelli *


sabah uyandığımda dün geceden hatırladığım Vertis le göbek atışımızdı * genetik olarak karışık olmama rağmen ben de göbek atmaya meğilliyim * bide en güzel şarap kimde onu buldum * bir yolunu bulup o mahzene ulaşmak lazım * yazın ne kadar farklı duygular içinde oluyorum tanrım * havainas terlikler ve Sportmax sarı elbise * hindistan cevizi kokan güneş kremleri * bahçede ki kayısı hafiften kızarıyor * her sabah kolluyorum * koparmaya kıyamıyorum ha * öyle güzeller ki *
Istanbul 'da 10 kadından 5 tanesinde jeep vardır heralde * cip kadın egosuna acayip hitap ediyor * üstün olmak * bu yüzden Türkiye 'de cip alıcılarının yüzde sekseni kadın * araba meraklıları erkekler gibi görünsede olayın iç yüzü öyle değil * kadınlar artık çeyizine bile cip istiycek hale geldi * erkekler arabanın motoru ve hızıyla ilgilenirken kadınlar cipin sağladığı üstünlük ifadesiyle ilgilenir * Hummer 'ı şehir içinde kullanan magandaları düşünürsek bu verilere şaşırmamak lazım * ben şahsen şaşırmıyorum * ve mümkünse çeyizime bi tane scooby doo minibüsü istiyorum *

bakın geçen sene bir oyun izledim * KANTOCU adında * sergilenen oyunculuk karşısında ağzım açık kaldım * hele bir çığırtkan rolü vardı * inanılmaz *




denizden çıktınca * arkadaşımın güneş gözlüğünün camlarına bakarak saçımı düzelticem * ne keyiflidir o an * yaaa bişey diycem * bazı tipler plaja tarak götürüp saçlarını tarar ya * hahahhaha * benim eve dönüşüm hep Tan Sağtürk saçı gibi kuşkonmaz şeklinde olur * nedir o tarak muhabbeti * rahat ol bak dalgana hocam ya * olmadı herşeye rağmen ' i verelim sana *
 
güzel bi Cumartesi diliyorum * hayata endirekt vuruş için en ideal gün * olmadı * gelişineeeee *
ciao ciao !