Cuma, Haziran 01, 2007

uyaksız fikriyat *



araba sesi olamadan yaşamak * ağaçların birbirine çarptırdıkları yaprak sesleri * dut ağaçlarına tüneyip dut yemek isteyen kuşların sesleri ve hergün ceviz verdiğim sincabın hiç çıkratmadığı ses * bu seslerin hepsi şehir seslerine bin beşyüz basar * bu sesleri dinliye dururken * başka şeyler de yapmak zorundayım * 70 lerin ünlü İngiliz grunu Sex Pistols un günümüzde ki etskisinden yola çıkılarak hazırlanan Sno'b koleksiyonunu inceliyorum * çok keyifli * keyifli dediğime bakmayın kedim yanımda olmayınce hiçbirşey tam bir keyif sayılmaz benim için *

1 Haziran yaza merhaba partisi vardı * çayır çimen * yarı yunan yarı Türk şarkıları * herkesin en güzel şarapları * ağaçlara asılan sünnet düğünü renkli ampül ışıklandırmaları * Manol taaa Yunanistan ' dan geldi bunun için * Manol manyak bir tip * tıbbıye de okurken dördüncü sınıfta okulu terk edecek kadar manyak * biz ise devamlı onu yatıştırmaya çalıştık durduk * oğlum bırakma bak ilerde parayı kırarsın diye * hayır dedi ben bu işi yapmak için doğmadım * ve iyi ki demiş * yoksa reklam dünyası çok yaratıcı bir beyni cerrahi amaçlar uğruna kaybedebilirdi * bazen insanın kafasının dikine gitmesi süper sonuçlar doğruyor * ama o ani cesaret mekanizmasını iyi ayarlamak lazım * bazen üniversite de kazandığın bölüm için ideal olmadığını düşünürsün * hayata bir kere geliyorsun ve ömür boyu istemediğin bir işi nasıl yaparsın * Türkiye 'de SS yaparsın diyorsun içinden farkındayım * ama derine inip düşünürsen tam bir facia *