Cumartesi, Temmuz 07, 2007

sazlı köyü *



toplanın etrafıma * yağ satarım bal satarım filan oynamıycaz * aksine size bir tavsiyem olucak * bir yer * cennet gibi bir yer * Sazlı köyü - Kanara otel * şirin bir butik otel * 5 yıldızlı tatil köylerinin yapaylığından hoşlanmayan insanların burada ki samimiyete bayılacağı bir yer *


Kadırga koyunun güzel denizi * çok sıcak ve nemden nefret edenlerin tercihi burası olmalı * akşam üstü bir esinti çıkıyor * uvvvvv işte bu benlik *sessiz sakin bir yer * hayde hopaaa eller havaya tarzı bir tatil isteyenler burayı tercih etmesin * büyük bir hayal kırıklığı olur *

plajda doğal ağaç gölgelikleri var * çok sakin bir plaj * tamamen bir aile ortamı * gelen misafir profili belli * çok rahat ediyor insan * bu rahatlık çok önemli * ve ben burda çok rahat ettim * herkes birbirine günaydın diyor * tabiii güleryüzlü sahibesinin bunda etkisi çok fazla *





kocaman bir bahçe zeytin ağaçları ile dolu * atlar keçiler ortalıkta dolanıyor * sabah güne onlarla başlamak insanı mutlu ediyor * sabah demişken buranın nefis kahvaltısını es geçemiycem * sıcacık pideler geliyor masaya * al beni menemene ban der gibilerinden *



akşam üstü hamak !
not sana:(bahçede ki eşşek bile daha gururlu galiba senden)


çocuklu aileler mutlaka çocuklarını yanına alsın * çünkü onlar için burası bir cennet * ağaç oyun evi bile yapmışlar * hopppp yayılın çimleree bakın keyfinizeeee




bu tamamen bir tavsiye postudur arkadaşlar * yoksa bakın ben gittim diye yazmıyorum * ben gittim ama size acilen tavsiye ediyorum diye yzıyorum * bu arada gidicekler sakın yolu uzatmasın * Ayvacık içinden yeni yolu tercih edin * yol 40 dakika kısalıyor * bi kaç kişi bana Assos da bir yer önerirmisin diye mail atmıştı * aha bakın işte burasını gönül rahatlığıyla size tavsiye ediyorum *