Perşembe, Temmuz 05, 2007

temmuz,hojh geldiniz*


kendi kendine çok mutlu mesud olabililen biri olarak ev içi salınmalarından şikayet etmem hiç * bazen hiç misafir gelsin istemiyorum * kışın bazen çalan telefonları açmam * yazlıkta ise uyuma numarası yaparım * ama her dakka misafir ağırlamaya tetikte bekleyen kadınlara hayranlıkla bakıyorum * her an güler yüzleri olurlar * kekleri poğaçaları olur * ve türk kahvesi yapmaktan zevk alırlar * tanrım ben kahve hazırlamayı sevmiyorum * hele sütlü kahve demiyorlar mı * salondan mutfağa gidene kadar içimden bi ton şey saydırıyorum * anlıycağınız bana misafir ben isteyince gelsin ve lütfen sütlü kahve istemesin * stop *

Philip Lim ve Anna Molinari 'yi inceliyorum bu ay * home office ;ver bi alt dudak *


soda bana tatil havası verdiği için acayip severim otlu boklu bütün sodaları * tatil demişken insanların tatile giderken ki telaşları çok hoşuma gidiyor * millet akın akın güneye hücum ediyor * ben ise güneyi sevmiyorum * nefes alamıycak kadar sıcak yerleri tercih etmiyorum * benim tercihlerim Çanakkale ve Foça arasında değişiyor * daha fazla aşağıları inmeyi sevmiyorum * arada esmeli bana * rüzgar çıkmalı * allahtan böyle bir yerde doğmuşum *
misafirler sadece 2 bacaklı olucak diye bir şart yok dimi * kedisi bol bir ada evine hoşgeldiniz *


sıcaktan ve kıskançlıktan ne yapıcağını bilemeyen Dumdum * bana tamamen yapışmış durumda * yavru kediler bi yanda * Notis bir yanda * beni koruması lazım * malum burda kapılar kitlenmez pek *